gimnastyka_z_elementami_jogi.jpg

Gimnastyka z elementami jogi poleca jest w szczególności tym wszystkim osobom, które pragną nie tylko zadbać o zdrowie i kondycję fizyczną, ale również chcą odetchnąć, uspokoić się i zrelaksować. Tego rodzaju ćwiczenia mają ogromne znaczenia z punktu widzenia zdrowia w aspekcie fizycznym oraz psychicznym. Gimnastyka z elementami jogi to doskonały sposób, aby poprawić stan zdrowia, zwiększyć odporność organizmu i jednocześnie osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Jak każde ćwiczenia, tak i w tym przypadku wzmacniane są mięśnie i stawy, co jest bardzo istotne, kiedy osiąga się dojrzały wiek. Joga z kolei w znacznym stopniu usprawnia psychikę i umysł.

Osoby, które regularnie uprawiają jogę jednogłośnie stwierdzają, że ich pamięć oraz koncentracja uległy poprawie. Dodatkowo zaczęli inaczej spoglądać na siebie, wyżej oceniać swoje możliwości i umiejętności, kiedy to joga została w wprowadzona do ich codziennego życia. Co najważniejsze wspólne ćwiczenia w grupie integrują i tym samym zanika poczucie osamotnienia, które tak często dotyka seniorów. Aby osiągnąć dobre rezultaty gimnastyka z elementami jogi powinna być uprawiana każdego dnia po ok.1-1,5 godziny.

Jednak już trening 3 razy w tygodniu okazuje się być w pełni zadowalający. Początkowo ćwiczenia mogą sprawiać drobne problemy, ale po kilku dniach wszystko będzie już o wiele prostsze. Już kilka sesji wystarczy, aby w znacznym stopniu się wyciszyć i tym samym czuć się lepiej. Przed pierwszym treningiem nie ma potrzeby wdrażać jakiś specjalnych przygotować. Jedynie trzeba zaopatrzyć się luźny i niekrępujący ruchów strój (T-shirt, spodnie).

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *